Intrebari frecvente

1. Ce garanție am ca experiența cumpărată va fi realizată?

Website-ul www.experimenteaza.ro a fost creat în 2017. De atunci, am îndeplinit peste 2.000 de vise ale clienților noștri. Avem peste 300 de parteneri care ne ajuta sa va indeplinim dorintele. Puteți verifica feedback-uri ale clienților nostri pe Facebook .

2. Care sunt avantajele achizitiei unei experiente, comparativ cu a cumpara un cadou material?

În primul rând, puteți fi sigur că veți fi pe placul cuiva . Și oti ne dorim acest lucru, nu-i asa :-)?

Un studiu extensiv, realizat de un cunoscut profesor de la Universitatea Cornell a ajuns la o concluzie uimitoare: nu cheltuiti banii pe lucruri, deoarece satisfactia oferita de acestea dureaza foarte putin timp. Unul dintre cei mai mari inamici si fericirii este adaptarea, spune profesorul Gilovich. Lucrurile pe care le cumparam ne ofera o satisfactie limitata, pana cand ne obisnuim sa le avem sau pana cand o cunostinta apare cu un lucru de o calitate sau cu functionalitati superioare.

Dacă se dovedește că ai ghinionul și cadoul tău nu este foarte inspirat, ai ocazia să-l schimbi pentru o altă experiență. Oferta noastră include peste 600 de atracții diferite, dintre care majoritatea sunt disponibile în mai multe orașe. Cu siguranță, toată lumea va găsi ceva pentru sine!

În plus, amintiți-vă că: voucherele noastre sunt valabile timp de 12 luni, lucrăm cu parteneri de încredere care oferă servicii de înaltă calitate.

3. De ce este mai bine să cumperi experienta de la noi decât să o organizezi pe cont propriu sau sa o achizitionezi direct de la partenerul nostru?

Câteva argumente pentru care ar trebui să cumpărați experientele de la noi:

  • Eperientele noastre sunt valabile timp de 12 luni, astfel încât destinatarul va avea timp îndelungat să beneficieze de ele
  • Experientele pot fi schimbate timp de 3 luni, astfel incat destinatarul va putea totuși să-l schimbe într-o atracție care i se potrivește, daca a primit un cadou mai putin inspirat.
  • Lucrăm cu parteneri care ofera o calitate inalta a serviciilor, astfel încât să oferim o experienta ireprosabila clientilor nostri. Alegând un cadou de pe situl nostru, cumpărați o garanție de calitate.
  • Avem o experiență vastă - am împlinit deja aproape 2,000 de vise.
  • Oferim un proces de cumpărare rapid - datorită disponibilitatii voucher-ului intr-un timp foarte scurt (opțiunea de livrare PDF eVoucher) puteți avea un cadou neconvențional cu până la un minut înainte de petrecere!

4. Cum găsești experiența potrivită?

Cel mai simplu mod de a găsi experiența potrivită folosind meniul de categorii din partea de sus a paginii sau motorul nostru de căutare din meniul din stânga. Diversitatea criteriilor garantează că sugestiile noastre vor fi personalizate pe bugetul, preferintele si locatia ta. De asemenea, puteți căuta experiență parcurgând categoriile noastre sau introducând o frază specifică în motorul de căutare text. Și dacă nu sunteți sigur care cadou va fi cel mai adecvat, puteți cumpăra întotdeauna un voucher valoric - un cupon cu o valoare monetară specifică, pe care Beneficiarul va putea să o schimbe pentru orice experiență din oferta noastră care este inclusă în prețul Voucherului Cadou.

5. De ce diferă prețurile în funcție de locație?

Diferența de preț în funcție de locație rezultă din prețurile diferite ale serviciilor din orașe individuale și din diferențele în detaliile serviciului (de exemplu, durata diferită, tipul diferit de vehicule pe care se efectuează serviciul).

6. Experiența pe care o cumpăr este un cadou - o pot personaliza cu un mesaj?

Desigur! Deoarece noi înșine presupunem că un cadou căruia i s-a oferit o notă personală este mai distractiv, am oferit un loc în proiectarea voucherului pentru a introduce mesajul tau special. Iti vom solicita să introduci conținutul acestuia într-unul din pașii procesului de cumpărare.

7. Aș dori să cumpăr un cadou de pe situl vostru, dar nu știu ce să aleg.

Dacă navigarea experiențelor pe categorii și utilizarea motorului nostru de căutare nu vă vor ajuta în alegerea unei anumite experiențe, vă oferim mai multe opțiuni:
  • Cumpărați un voucher valoric, adică un cupon pentru o anumită sumă. Persoana care il va primi va avea libertate deplină și va schimba voucherul pentru experiența la care visează cu adevărat.
  • Achiziționarea propunerile noastre de experiente recomandate, care sunt alese pe baza celor mai multe solicitari.

Contacteaza-ne si vom fi complicele tau in a alege experienta potrivita, pe baza descrierii si a amanuntelor pe care ni le vei furniza. Unele lucruri le stim doar noi, doar facem si noi multe dintre experientele de pe situl nostru.

8. Trebuie să specific data la care doresc efectuarea experientei cand fac achiziția?

Destinatarul va putea să stabilească singură data în funcție de preferințele sale. Voucherul este valabil 12 luni, astfel că veți putea alege cu siguranță data corectă.

De asemenea, am dori să vă atragem atenția asupra faptului că, în cazul cadourilor, a căror implementare depinde de vreme (de exemplu zborul cu avionul sau balonul), rezervarea nu oferă o garanție de 100% a livrării într-o perioadă dată.

9. Trebuie să specific numele destinatarului la efectuarea achiziției?

Voucherul cadou are un cod pe care il folosim la identificarea serviciului achizitionat, astfel incat numele destinatarului nu este necesar.

10. Imi trebuie voucherul fizic pentru a beneficia de experienta?

Voucherul cadou are destinatia de a crea o amintire fizica a cadoului oferit. Noi vom transmite partenerului numele beneficiarului, in urma validarii voucherului, iar accesul se va face pe baza numelui in locatia partenerului.

11. Cum pot plăti experientele?

Oferim mai multe metode de plată. Puteți alege dintre următoarele opțiuni:

  • Transferuri online
  • Card de credit

12. Există un preț pe voucher?

Nu există prețuri pe voucher, confirmarea achiziției este trimisă doar prin e-mail la adresa pe care o furnizați în comandă.

13. Cum îmi va fi livrat voucherul și cât timp îl voi aștepta?

Există mai multe forme de livrare din care să alegeți (timpul de așteptare este în zile lucrătoare din momentul primirii plății în contul nostru):
  • curier (de obicei 1 zi, maxim 2 zile lucrătoare)
  • preluare personală la birou (în timpul programului de lucru)
  • expediere electronică (sub forma unui fișier PDF - opțiune eVoucher PDF) - în termen de maxim 40 minute de la plasarea comenzii (24 ore / 7 zile pe săptămână)

Dvs. decideți unde se livrează coletul. Îl putem trimite la adresa de domiciliu sau la orice altă adresă la alegere. Dacă doriți să surprindeți destinatarul cadoului, vă putem livra cadoul direct către aceasta.

14. Caut un cadou de ultim moment, pot fi sigur că îmi va fi livrat la timp?

Desigur! Este foarte simplu. Pentru cei care caută un cadou în ultimul moment, am oferit opțiunea de a trimite voucherul prin e-mail. După completarea formularului de cumpărare, selectați opțiunea de livrare „eVoucher PDF” și veți avea voucherul la 10 minute după finalizarea procesului de achiziție.

15. Am primit un voucher cadou. Cum îl rezerv?

In primul rand, felicitari pentru cadoul inspirat!

Te rugam sa ne transmit codul voucherului si experienta de pe el pe email la contact@experimenteaza.ro, impreuna cu preferintele tale de data si ora. În maximum două zile lucrătoare, vom verifica disponibilitatea datelor cu partenerul nostru și vă vom contacta pentru a vă confirma dacă data pe care ați furnizat-o este disponibilă. Dacă nu exista disponibilitate, iti vom transmite alte opțiuni. După stabilirea datei de implementare, veți primi confirmarea finală a datei agreate de punere în aplicare a cadoului la adresa de e-mail furnizată. De asemenea, iti vom transmite reminder cu o zi inainte, pentru a fi siguri ca nu uiti programarea.

16. Pot reprograma experienta?

Da, dacă o faci in minim 24 de ore lucratoare inainte de data programarii. Daca reprogramarea este solicitata intr-un termen mai mic, este posibil sa solicitam o penalizare. Nu uitați că puteți schimba data doar de 2 ori!

17. Ce se întâmplă dacă programarea este anulata din cauza vremii nefavorabile sau a numărului insuficient de participanți?

Nu este nimic pierdut! Daca se va anula programarea din cauza condițiilor meteorologice, vom reveni catre tine pentru a face o noua programare. Dacă termenul limită este anulat din cauza numărului insuficient de participanți, vom stabili un nou termen limită cu dvs. Valabilitatea voucherului este de 12 luni, în acest timp vei găsi cu siguranță o dată convenabilă pentru a beneficia de experienta. 

18. Voucherul meu are o dată de expirare?

Da. Data de expirare este la 12 luni de la data achizitiei, mentionata pe voucherul cadou. După expirarea datei specificate pe voucher, nu este posibilă realizarea experienței. În conformitate cu reglementările, este necesar să ne contactați cu cel mult 30 de zile înainte de data de expirare sau sfârșitul sezonului de implementare a experienței respective.

19. Pot returna experienta achizitionata?

Desigur. Dacă cadoul achiziționat nu corespunde așteptărilor tale, ve putea să il returnezi în termen de 30 de zile de la primirea coletului și iti vom restitui banii. Reguli detaliate privind returnările sunt descrise în reglementările noastre.

20. Mi-am pierdut voucherul. Pot primi un duplicat?

Bineinteles. Iti vom emite un duplicat. Contacteaza-ne la adresa contact@experimenteaza.ro. 

Acasa

Contul meu

Language

Meniu

Creeaza un cont gratuit pentru a putea salva un wishlist.

Contul meu